sobota, 30 lipca 2011

Fotografuję!

Myślę, że może być taki post. Zdjęcia z wakacji i pamiątki to jak najbardziej temat aktualny, więc pokażę wam kilka nowych zdjęć. Jak wiadomo, słońce nieczęsto świeci, dlatego zdjęcia są ponure. Zdjęcie pierwsze przedstawia grzyba na tle liści.

1. Grzybek w lesie ujęcie pierwsze...
... i ujęcie drugie...

 ... i na końcu trzecie!


2. Teraz będą lilie (?)

3. A teraz staw.

4. I na końcu... (jeszcze nie wiem co to będzie, ale się przekonamy zaraz)

Moja najukochańsza psina! Przyszły model ; D
A, bez mojej zgody nie kopiować.

Dobra, a teraz kilka słów ode mnie. 
Dziękuję wam za posty, jestem dumna. Miło mi, że niektórzy się trzymają terminów i nie zapominają o gofrze. Lucy zniknęła, ale wydaje mi się, że jest nad morzem czy gdzieś. Także nie czepiam się, bo nie wiem, czy pisała. Skleroza ludzka. 

6 komentarzy:

  1. Sliczne zdjecia! Uwielbiam twoje tworczosci. Dzisiaqj sie mam zamiar zupelnie zmobilizowac i wyrwac komputer z polskimi znakami mojej siostrze i jej kolezanka. Bo sie go nie doczekam. Mozecie liczyc albo na notke o Gunsach (nikt ma mi nie zabrac tematu, bo szykuje informaxcje od 3 dni, wiec porzadna natke bedziecie mieli ; )), albo moze jeszcze o czyms innym. Przypominam, ze niestety kilka dni po moim przyjezdzie do Polski (czyli 7 sierpnia) jade na Sycyle i nie bede mogla pisac :(. Ale obiecuje za jak juz sie ten wyjazd skonczy to wam tyle napisze, ze rok bedziecie to czytac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocia o Gunsach <3 Już czekam, Alice :)

    Chomiczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Shizzy, twe zdjęcia ocenię, gdy będę miała sposobność do bardziej mondrego myślenia ;D

    Znowu Chomiczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Staw mi się chyba najbardziej podoba.
    No... śliczny jest ; D

    A o psie to już nie mówię. Chyba Ci go zabiorę i ukradnę w nocy ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kura, to go w koncu zabierzesz czy ukradniesz ;p? Pies jest oczywiscie sliczny. Z klapnietym uchem jest ladniejszy, taka ma zdziwiona mine wtedy. A przynajmniej taka sie wydaje ;).

    OdpowiedzUsuń