sobota, 9 lipca 2011

Dołączam się do Shizzy :< moda z bloga ;)

Lucy też się chce odchudzać! W tym roku zaspałam i nie zrzuciłam zimowego brzuszka, ale to nie brzuszek jest najgorszy, tylko nogi. Odkąd zaczęłam miesiączkować to zrobił mi się cellulit jak cholera. I dupa z tego, że codziennie maltretuję się szorstką gąbką i myje w lodowatej wodzie.

Dzisiejsza notka będzie o tym, co teraz jest na topie, czyli to czego się widuje najwięcej na ulicach (choć niekoniecznie zawsze to jest ładne).

Kolczyki z piórek

Jak je nosić?
Z poczuciem humoru :) Są zabawne, więc nie powinny być traktowane "serio"
Mogą kontrastować z włosami i ubraniem, lub być w takim samym kolorze co włoski :)
Kolczyki "Zielony kot" 28zł

Kolczyki "Zielony kot" 15zł

Kolczyki "Stereo" 14,99zł

Groszki!!!
Modne, kobiece, oryginalniejsze od kwiatków. Pięknie wyglądają na sukienkach, kostiumach, butach i torebkach.
Sukienka "Bialcon" 275zł

Sukienka "Bialcon" 299zł

Kostium "Calzedonia" góra 110zł, dół 60zł

Buty "H&M" 129,90zł

Spódnica "Mohito" 99,90zł


Spodobało się coś? ;)

4 komentarze:

  1. Groszki to odlot. ^^ Mama jedną bluzkę, na ramiączkach w grochy. Czuję się dowartościowana, bo Shizza powiedziała, że jest ładna. xD
    Ale te buty to bym wyrzuciła w siną dal. Nie podobają mi się, robią wrażenie takich... eee.. "ciężkich". A kolczyki, och śliczne. Ale jakoś nie mogę ich nigdzie znaleźć. Oto skutki mieszkania na wsi! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Shizzy wie, jaką bluzkę ma Enyo, też mi się bardzo podoba.
    O kurde, doczytałam, że to napisała, przepraszam. Buty są śmieszne xppp Enyo, no w wiejskich spożywczaku takich nie znajdziesz! ;pp. U nas przynajmniej nie ma.
    Oj czekałam długo na twój post,zacieszam, że już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Shizzy u mnie nawet wiejskiego spożywczaka nie ma. xD Ale jak wyjadę do takiego jakby miasteczka - mniejszego miasta. Jest tam dużo sklepów, ale nie ma nigdzie. Chociaż pewnie są, tylko ja ruska ślepota nie mogę znaleźć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas są, wiadomo - wielkie miasto. Niestety nie mam przebitych uszu i cierpię z tego powodu ;(. Ale kolczyki są genialne!!!
    Bluzka jest śliczna i ja chcę wiedzieć, jaką bluzkę ma Enyo. Koniecznie chcę wiedzieć. Lubię sukienki w groszki, chociaż tamta akurat średnio mi się podoba, chyba kiepsko leży. Za to spódniczka też ładna.
    Mam prawie identyczny kostium, ale nigdy go nie założyłam, bo się wstydzę ^^.
    Ale fajnie!!!! Lucy już jest ;DDD!

    OdpowiedzUsuń