czwartek, 7 lipca 2011

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany!

Dziewczyny, gofery moje. Postanowiłam trochę określić rolę i sens pisania na blogu i ustanowiłam kilka nowych "zasad".
Po pierwsze chcę, żeby posty pojawiały się częściej. Żeby każda autorka pisała przynajmniej jeden post na tydzień. Oczywiście rozumiem takie opcje jak wyjazd, czy brak dostępu do komputera. Tylko o tym się mówi głośno, a nie ukrywa w tajemnicy. Po drugie - nadal piszemy sensowne posty! Po następne - podajemy źródła z których korzystaliśmy, jeśli jest to konieczne. A i dodawajcie etykiety, jak pasują do tych wcześniejszych, do wpisujcie je, nie wymyślajcie nowych

Witamy nową administratorkę - Alice. Jak macie jakieś propozycje, ewentualnie pytania to kierujcie je do niej.
Także nie zapominajcie o pisaniu tego jednego posta (jak ktoś chce, to więcej! : D) na tydzień. Wierzę w was. Jak nie dacie rady, powiedzcie. Jeśli to nie wypali, to przyjmiemy jeszcze kilka osób do gofra.

ms. self destruct  - mamy już ładnie wypisane autorki xp A czas już okej? Dałam na Warszawę.
Przyjęłam Kurę, jako następną autorkę. Czekamy na posty.

3 komentarze:

  1. No jak chcecie to pytajcie i nawet będę się starać wam odpowiedzieć ;). Zobaczymy jak mi to pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a ja mogę być chamska jak zawsze i mieć sugestię?
    Jeśli wejdzie się w zmieniacza układu bloga to można w kolumnę po prawej wstawić takie okienko jak „Autorzy” (nagłówek można zmienić) zamiast zwykłego tekstu i wtedy każdy, kto pisze na blogu jest wymieniony z linkiem do profilu i można sobie kliknąć i zobaczyć, kto jest kto i w ogóle. Tak tylko mówię.

    A, i strefę czasową macie przestawioną na jakąś kosmiczną ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ; ddddd.
    Możesz mieć sugestie.
    Tylko dziewczyny nie mają nic w profilach, ale ok, zmienię, jak do tego dojdę.
    A jeśli chodzi o strefę czasową, to zauważyłam ostatnio xppp.
    Już będę zmieniać.

    OdpowiedzUsuń