piątek, 3 czerwca 2011

Sprawy organizacyjne i inne!

Chomiś, fajna niespodzianka.Wchodzę, a tu post, Szizi ma zaciesz : P

Tak więc, do tematu....

Sprawy Organizacyjne!
1. Żegnamy się z Tulipanową,, bardzo, bardzo mi przykro, że nie zostawiła po sobie ani jednego posta, ale lajf is brutal. 
2. Teraz już otrzyjcie łzy - zamiast Pani Tulipan dołączyła Chomiś < bo dla MNIE zafffsze bd ChOmIsIeMM;***) Liczę na Ciebie, Aga. Ładnie piszesz, twoje posty mogą być jednymi z lepszych, jak się postarasz.
3. Enyo, Wrednotko. Lucy, Chomisiu i Alice! Starajcie się pisać posty mniej więcej jeden na dziesięć dni, chyba, że chcecie więcej, to proszę bardzo. Jeśli nie macie weny twórczej, albo nie dacie rady pisać, powiedzcie mi. Albo też jak macie ciężki tydzień w szkole, albo Was nie ma, to proszę, mówcie mi o tym, bo teraz mam wrażenie, że olewacie i bloga i mnie. Zawsze możecie zrezygnować. 
4. Potrzebuję jeszcze jednej administratorki. Osoby, która będzie czuwać nad blogiem, czystością, literówkami i innymi ciekawymi rzeczami. Wezmę tą, która się będzie najbardziej starać. 

Niech moc gofrowa będzie z Wami! I liczę na Was, no!

1 komentarz:

  1. Głupio tak, że tylko jeden post mam na koncie, ale niestety, okres mam bardzo ciężki aktualnie. Wszystko na raz zwaliło mi się na głowę i póki co nie dam rady pisać - jakiś tydzień, góra dwa. Będę zaglądać co parę dni i czytać Was, ale nic więcej. Wybaczcie.

    OdpowiedzUsuń