sobota, 25 czerwca 2011

Jared Leto

Jared Joseph Leto (ur. 26 grudnia 1971 w Bossier City w Luizjanie) – amerykański ator, model, wokalista i gitarzysta zespołu 30 Second to Mars.
Tłumaczy Wikipedia ;). Jared Leto jest niesamowity. Ostatnio cały czas słucham 30stm. Są genialni. Mogę się pochwalić obecnością na ich koncercie, który z resztą był świetny. W każdym razie 30stm jest zespołem grającym rocka progresywnego. Założył go właśnie Jared z bratem - Shannonem Leto (perkusista). Trzynaście lat temu (w 1998) bracia postanowili założyć zespół. Taki mały, rodzinny projekt. Lubili muzykę i chcieli ją tworzyć. Nazwę zaczerpnęli z artykułów naukowych, w których napisane było, że niedługo postęp badań naukowych doprowadzi do tego, że podróż na inne planety zajmie pół minuty, a może i mniej. No i tak się to zaczęło. Później kilka razy zmienił się skład. W tym czasie wiele się wydarzyło. Zespół wydał płytę (aktualnie mają 3 płyty), a MTV2 opłaciło i wypromowało trasę koncertową. Zaczęła się ich wielka kariera. Teraz jest bardzo, bardzo znanym zespołem. Koncertują na całym świecie. Są niesamowici. Jared, który jest twarzą zespołu (jak ma się taką twarz, to nie ma się co dziwić ;p) ma bardzo dobry kontakt z fanami i wszyscy świetnie się bawią na ich koncertach. Oto kilka utworów:
http://www.youtube.com/watch?v=mLqHDhF-O28
http://www.youtube.com/watch?v=Zcps2fJKuAI
http://www.youtube.com/watch?v=8yvGCAvOAfM&feature=relmfu (moje ukochane "The kill" Niech was nie zmyli to, że jest tu gruby. Czytajcie dalej, a dowiecie się dlaczego).
A teraz trochę o wokaliście <3. Jared jest śliczny i od tego zaczniemy. Jako, że tak jest został sobie modelem.
http://kobieta.interia.pl/galerie/najseksowniejsi/jared-leto/zdjecie/duze,1318316,6,376 Myślę, że to mówi samo za siebie.
Jeśli chodzi o jego karierze aktorskiej to można trochę więcej napisać, a jest o czym.
http://www.imdb.com/name/nm0001467/
Niedawno w kinach było "Mr.Nobody". Mnie osobiście ten film trochę zdziwił i nie zorzumiałam go za dobrze. Ale dzisiaj oglądałam jego jeden z nowszych filmów, czyli "Rozdział 27". Opowiada historię opartą na faktach na temat zabójstwa Johna Lennona (wokalista the Beatles). Duże brawa nie tylko jeśli chodzi o jego aktorstwo, ale o to co zrobił dla tej roli. Utył. Bardzo utył. Oto on na planie:
http://www.imdb.com/media/rm979736064/tt0488988
Ciekawe jest to, że około dwóch miesięcy starczyło mu na odzyskanie wagi. Bardzo cenię sobie aktorów, którzy są gotowi na coś takiego jak poświęcenie dla filmu. Jest wiele jego filmów godnych polecenia, ale nie ma sensu ich tutaj wymieniać. Napiszę tylko, że jest bardzo dobrym aktorem. Ja jakiś czas temu zagłębiłam się w jego rolę. Interesujący jest film "Basil". Taki inny. Właściwie jeszcze nie widziałam jakiegoś filmu, który by się dobrze kończył, a on grał by ważną rolę.
Bardzo polecam zarówno 30stm, jak i filmy w których Jared grał. Myślę, że warto. Nie tylko dlatego, że nie można mu zarzucić gęby, która dzieci straszy, ale też ponieważ jest bardzo utalentowany.

4 komentarze:

  1. O tak, Jared świetny jest. Aktor, niezły wokalista, gitarzysta, działacz społeczny, ponoć też utalentowany malarz... Kurde, niesamowity facet. Buźkę też ma bardzo przyzwoitą ; p. No i wielki plus dla niego za miłość do Polski.
    Nie wspomniałaś o jeszcze jednym świetnym filmie - Reguiem Dla Snu, chyba każdy o nim słyszał : ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem. Miałam napisać też o nim, ale jakoś tak mi z głowy wyleciało. Zresztą na stronie, którą podałam są jego wszystkie filmy. Ja podałam te nowsze.
    Podobno jest też dobrym reżyserem. Jak jeszcze chodził do szkoły to wyreżyserował jakiś film ze znajomymi, ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu zadaję sobie pytanie:
    czemu do cholery każdy chłopak taki nie jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny w każdym calu, takiego faceta to ze świeczką szukać

    OdpowiedzUsuń