poniedziałek, 6 czerwca 2011

Śmiechowo ^^

Ej, nie wiem czemu, ale mi schizuje cały dzień. Ciągle mi się śmiać chce, chyba od poprzedniego posta Chomiczka mi się udzieliło. Ostatnio na przyrodzie pani wzięła mój zeszyt i wypadły wszystkie kartki na ziemię. Pani i powiedziała, że to okropne i strasznie się zgorszyłam i ona jest ciekawa, czy tylko z przyrody. A cała klasa w śmiech ; ) Dzisiaj na początku lekcji mi powiedziała, że będzie mnie pytać, uczyłam się dziesięć minut, jak klasa notatkę pisała i plus pięć dostałam ^^
Ale w sumie to pomimo tej całej schizy jest mi przykro. Nie bardzo, ale tak troszkę. Przyszedł dzisiaj pan dyrektor do nas na lekcje i powiedział, że jesteśmy najokropniejszą klasą w całej szkole i że nie potrafi nad nami zapanować. I w sumie to mi się głupio trochę zrobiło, bo to głównie ja gadałam.
Do tego moja wychowawczyni się na mnie wydarła, aż myślałam, że się rozpłacze<ona, nie ja>.' Ola, no czemu tak na mnie kpiąco patrzysz? No co jest nie tak? Czemu nie śpiewacie? No w czym tkwi problem?!' Nie śpiewał nikt, a mi się oberwało. Bo robimy taki program na jakieś święto o papieżu  i dwie osoby mówią wierszyki, dwie śpiewają i my refren w piosence. A że do piosenki jest potrzebny wysoki głos <czy niski, myli mi się to czasem. W sensie, że trzeba ładnie śpiewać> to nam to nie idzie całkowicie. Chcecie zobaczyć największe upokorzenie świata? Wbijać do klwz -,-

Okej, to żeby post nie był tak bardzo bezwartościowy, to może jeszcze napiszę o moim ulubionym chwycie.
Chyba większość z gitaromaniaków kocha C, przynajmniej ci, których znam. Ja go jednak nie lubię, nie podoba mi się, a niestety jest bardzo popularny. Za to C2 brzmi bardzo ładnie, zwłaszcza w bluesowych piosenkach. I do tego wcale nie jest trudny. Kocham jego brzmienie zwłaszcza w uderzeniu na dwa. Zagrajcie go sobie w 'Whiskey', Dżemu razem z G. Wygląda, o tak:
Obrazek kiepski, bo ja na paincie rysowałam xp.
Do tego lubię brzmienie G, którego nie będę rysować, bo raczej każdy zna. Bardzo lubię też B w piosence Kobranocki - Kocham Cię jak Irlandię. Do napisania !

2 komentarze:

  1. Ja tam lubię C, ale C2 nie. Jakoś mi nie idzie. Chociaż wolę to niż F, który uważam za najgorszy akord. Niestety wyjątkowo często muszę go grać. Reszta akordów jest całkiem fajna. C2 nie jest złe, ale jakoś nie czuję sympatii. Wolę H.

    OdpowiedzUsuń
  2. F, czemu najgorszy? Ładnie brzmi w połączeniu z C. Ja za to H bardzo, bardzo nie lubię. Zależy od osoby.

    OdpowiedzUsuń