poniedziałek, 5 września 2011

Zua administratorka numer dwa

A więc ja także postanowiłam wrócić. Oczywiście po krótkim ustaleniu tego ze Lauren na facebooku. Stwierdziłyśmy, że blog jakoś ucichł i trzeba to zmienić. Co prawda już nie administratorki, ale ciągle nam na Goferku zależy. W końcu to ważna sprawa. Tak czy inaczej, od teraz będziemy superblogerkami, pisząc dwa blogi jednocześnie. I jednym z nich jest właśnie nasz kochamy Goferek. Drugi to "Let there be rock", zareklamować można się wszędzie. Jako iż już adminem nie jestem, to tylko was upomnę, żeby mi tak o blogu nie zapominać. Ale do tego nie wracamy, tak jak do naszego wakacyjnego rozstania. Tak to wszystko po staremu ; ). Szkoła się zaczęła, Lucy zaczęła temat ściągania : ). Ja napiszę tylko, że klasy nie zmieniłam wcale (tylko odeszło 6 ludzi i doszło 3 nowych chłopców). Nauczyciele są jako tako nieźli, chociaż mogło być lepiej. Ale damy radę, spokojnie. Na w-f mamy coś takiego jak fakultety. Ja wybrałam sobie siatkówkę i zobaczymy jak to z tym będzie. Myślę, że z tym też sobie poradzę. I to chyba tyle z tego co się u mnie, wraz z rokiem szkolnym, zaczęło.
Całkiem lubię nowy styl Gofra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz