poniedziałek, 5 września 2011

Imicz gofera

Gofery moje !

Żeby trochę rozweselić gofera, odświeżyć go i zrobić go takiego łaaał to postanowiłyśmy zmienić szatę graficzną. Jest kilka ładnych i wybrałam taką stonowaną i lekką. Żeby nie było tak czarno (choć czarny jest super) to trochę go rozweseliłam. Są jeszcze weselsze tła, ale nie chciałam żeby tu się jakoś kompletnie różowo zrobiło. Jeśli nie macie nic przeciwko to co jakiś czas będę zmieniała tła. Będzie to zależne od pory roku i jaki sobie też będziecie rzewnie chciały.
Jeśli ten, albo inne tła i kolory które jak już wspomniałam będą co jakiś czas zmieniać i nie będą wam pasowały to napiszcie prywatną wiadomość albo na forum bo w większości znamy się i korespondujemy właśnie tam.


2 komentarze:

  1. Ślicznie Kurko. Szablon bardzo, bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu miałam takiego stresa żeby wam się podobał... Ale jeśli wam się podoba to ja także jestem szczęśliwa ! <3

    OdpowiedzUsuń