poniedziałek, 5 września 2011

Piosenki

Dawno nie pisałam, wybaczcie. Mam z pięć zaczętych postów, trzeba w końcu to wszystko dokończyć. Przestańmy jednak pisać nie na temat i wróćmy do tematu.
Powracam i mam ze sobą porcję cudnych piosenek.



Tak, to jest ta piosenka z reklamy najnowszego katalogu Ikei, za którą szaleją wszyscy dookoła. Oryginalna nie jestem, bo również uwielbiam tę piosenkę. Jest taka słodka, cudna i w ogóle. Loffciam to, mimo że dziewczyna w niektórych momentach wyje niemiłosiernie - tak to jest, kiedy próbuje się wyciągać zbyt wysokie tony.


Ten utwór znam z gry Fahrenheit. GRam sobie, w pewnym momencie zaczyna to lecieć w tle - cóż, zakochałam się od pierwszego usłyszenia. <4 Próbowałam przekonać się jakoś do innych piosenek tej pani, ale jak na razie żadna inna jej piosenka nie przebiłam tej. Trzeba przesłuchać nieco więcej.



Namber trzy. Oh Land - "Almost Touched". Piosenkę usłyszałam w kinie, w tym właśnie zwiastunie (no nie dziwota, została napisana specjalnie do niego i tylko tutaj można ją usłyszeć), kiedy puszczali go w reklamach przed Smerfami (BTW nie taki zły film, solidną ósemkę wystawiłam na filmwebie). Z równą niecierpliwością czekam na film, jak i na pełną wersję piosenki - o ile taka się ukaże. Mam nadzieję że tak. Czemu? Kiedy tego słucham, po prostu wraca do mnie cała energia życiowa, zaczynam biegać po pokoju i tańczyć.



Już sama gra jest przecudna (kontynuacja również, tak samo jak muzyka do niej, obie części serdecznie polecam), a jeżeli doda się do tego śliczną muzykę... Jestem w niebie, naprawdę. Warto usiąść przed komputerem przygotować sobie herbatkę i przesłuchać cały soundtrack, a w ogóle najlepiej zagrać w grę.



Tutaj umieszczam ocenzurowaną wersję, ponieważ ta oryginalna jest dozwolona od osiemnastu lat - bez konta sobie nie pooglądamy po prostu.
I see you driving 'round town with the girl I love and I'm like: F**K YOU!
Woah, to był dopiero hicior. Właściwie nadal jest, tylko w mniejszym stopniu. Ot, prosta piosenka, ale taka optymistyczna i ciągnie do tańca.

Na razie to tyle, późno już, trzeba spać i tak dalej. Dziękuję, dobranoc.

2 komentarze:

  1. Number trzy. Ciekawe skąd wiesz że to ta muzyka..? Z tego co wiem, to ktoś inny znalazł ten tytuł i się nieźle napracował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tak trudno znaleźć, jakieś pół minuty przeglądania zwiastunów na jutjubie i znalazłam tytuł.

    OdpowiedzUsuń