wtorek, 6 września 2011

Taniec z Gwiazdami







Saoś ja wiem, że z tym tematem to miał być żart, ale wybacz nie mogłam się powstrzymać xD
Więc uwaga, uwaga to już ... edycja. Właśnie która to już edycja ? Chyba 13... Tak trzynasta ;P
W tej edycji nastąpiło kilka znaczących zmian. Największe roszady nastąpiły w jury. W tym sezonie Tańca z Gwiazdami zrezygnowano z usług Zbigniewa Wodeckiego oraz Beaty Tyszkiewicz. Na ich miejscach zasiedli założyciel Teatru Buffo Janusz Józefowicz oraz Jolanta Fraszyńska, która określana jest mianem zdolnej aktorki młodego pokolenia. Całe show u boku Piotra Gąsowskiego poprowadziła Natasza Urbańska. W tej edycji wystąpi też wiele gwiazd. Na przykład Michał Szpak O.o ? Ale ja mam jednego fana, za którym będę każdego odcinka całym sercem.
Jest to "Bilguun Ariunbaatar" (Jejuśku, nie wiem czy dobrze napisałam) ^^
Jakby ktoś nie kojarzył tej legendarnej postaci to jest powyżej.
Bilguun jest taki, że jak się na niego patrzy to od razu mi się humor poprawia.
życzę mu powodzenia, jak i innym uczestnikom ; )

1 komentarz:

  1. Wiedzieli jak przyciągnąć uwagę widzów. Szpaka będą oglądać fani jak i anty fani. Właściwie, ja w ogóle nie będę oglądać. Ale będę mu kibicować, bo wydaje mi się tak świetnie, pozytywnie nastawiony do życia, Aż normalnie pulsuje od niego pozytywna energią. ^^

    OdpowiedzUsuń