środa, 7 września 2011

Dlaczego wszyscy kochają Dżoanę...?

Bo wszyscy kochają tap madel!

Dzisiaj rusza kolejna, druga już edycja. Jak tam emocje, związane z programem? Stresujecie się? Czy mi już całkowicie odbija?
Właściwie to się cieszę, bo mimo wszystko, program jest fajny. Mają fajne zadania, ładne są, a oglądając castingi, można się nieźle pośmiać? Pamiętacie blondynkę z zeszłego programu? Ta co "pływała" na wybiegu i wyróżniała się wzrostem i wagą. W różowej sukience. Musicie ją kojarzyć, takich wydarzeń się nie zapomina^.
Finału tamtej edycji nie oglądałam, aczkolwiek jestem bardzo zawiedziona wygraną Pauliny Papierskiej, liczyłam na Anię albo Olę, ale cóż. Polska publiczność taka już jest.
Mam nadzieję, że w tej edycji dziewczyny będą miały fajne charaktery, nie muszą być ładniejsze od tamtych poprzednich. Bo zażyłość i egoizm niektórych uczestniczek doprowadzał mnie do szału.
Także no, ja idę sobie zrobić herbatkę i idziemy oglądać Tap madeeel!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz