sobota, 7 maja 2011

Witajcie ! .

Witam Was na blogu jakzrobicgofra.blogspot.com!
Na początek dziękuję Guliemu za nazwę, boska jest xD Ola napisała już, jak zrobić gofra, więc ja za to napiszę troszkę o blogu.
Tak więc są dwie Ole. Ola jedna (Enyo) i Ola druga (Shizza). Em, o Enyo nie napiszę (łatwiej bd nickami niż Ola1, Ola2), bo tak na prawdę to znamy się troszeńkę, ale za to mogę wam napisać o mnie i o blogu.
Zainspirowało mnie youmusteatbanana! :D Z pozdrowieniami dla Michiko i Pinkowej!
 Myślałyśmy nad nazwą jakieś dziesięć minut. Najpierw miało być candy - zajęte, potem masakra - eee, może jednak nie? No i zostało przy ' Jak zrobić gofra'
Blog ma być o zdarzeniach niecodziennych, do naszych myśli i jakże poważnych przemyśleń. W sumie to jeszcze sama do końca nie wiem, jak to będzie wyglądać, ale ogromnie się cieszę, że mamy te biurokracje typu wysyłanie zaproszeń za sobą.
Wpadłam na ten pomysł, bo mam doła i potrzebuję jakieś odskoczni od życia realnego, a Enyo jest taką pozytywnie porąbaną, świetną i interesującą osóbką, że wydaje się idealna do poprawienia mi nastroju xD Tak wiem, egoizm bierze górę.
Ale i tak ją lubię. Może jeszcze wkręcimy kogoś do pisania? Eee, czas pokaże.
A więc witamy i czekajcie na nasze opowieści ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz