sobota, 7 maja 2011

Jak zrobić gofra?

Po pierwsze drugie imię tego forum to : Masakra. Właśnie niedawno ja ( Enyo ) i Shizza go ochrzciłyśmy.
Macie prawo się cieszyć z tego, że właśnie tu jestem i pisze dla was. Nie macie pojęcia ile przeszłyśmy, abyście mogli czytać nasze odmóżdżania. Przedarliśmy się przez te wszystkie duperele jak konto na Google, jakieś zaproszenia. I starty taty. xD Ale jesteśmy.
Żeby wontów nie było do nazwy, zamieszczam przepis na gofry. Oto :
JAK ZROBIĆ GOFRA ?!

Składniki:

  • 2 szklanki mąki
  • 2 szklanki mleka
  • 2 jaja
  • 6 łyżek oleju
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Sposób przygotowania:

Żółtka oddzielić od jaj. Zmiksować żółtka, mleko, mąkę, proszek do pieczenia, olej i sól na jednolitą masę. Białka ubić na sztywno i wymieszać z ciastem. Piec w rozgrzanej gofrownicy do osiągnięcia pożądanego koloru (na rumiano: 2-3 minuty) i podawać z ulubionymi dodatkami.



^^Pasi? =)


6 komentarzy:

  1. pasi, pasi xd hehe
    świetny blog. już mi się podoba, oczywiście będę go odwiedzała. Ale aż mi narobiłyście smaku na gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo gofry wymiatają ! :D Hehe, też bym zjadła.
    Miło, miło, że ktoś bd czytał

    OdpowiedzUsuń
  3. Już piat osob go czyta, włącznie z nami, yeeah : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Serio, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. JA! Ja będę czytać. Aż Wam zazdroszczę zabawy z blogiem, ja się zalienowałam jakoś ostatnio ;<< ale! to się wyjaśni. [Wiem, że ta notka jest stara.]

    OdpowiedzUsuń
  6. Indian Summer26 maja 2011 07:32

    Może bym nawet z Wami popisała, ale nie mam siły. Choroba.

    Ale blog fajny :)

    OdpowiedzUsuń