niedziela, 15 maja 2011

Bo wiosna, to trzeba świeżym powietrzem oddychać!

Ostatnio znalazłam taką fajną stronę. Można sobie policzyć ile średnio zjemy kalorii w ciągu dnia i ile z nich spalimy. Do tego jest dużo przydatnych tekstów do przeczytania. O, po przeczytaniu, aż człowiek chce się przełączyć na zdrowy tryb życia.
Stwierdziłam, że za dużo czasu spędzam na zabawie w internecie. Czasem, jak uświadomię sobie, ile godzin zmarnowałam, na bezsensowne 'siedzenie', to aż serce boli. Owszem, nie mówię, że wszystkie godziny były spędzone na nic nie robieniu. Nauczyłam się też kilku nowych rzeczy dzięki temu, ale i tak dużo więcej czasu poszło na wertowanie fejsbuka i enka albo oglądanie demotów.
Także od dzisiaj, obiecuję, że się będę ograniczać z komputerem. Dołączy ktoś?

Poszukuję pilnie osobę, która umie się posługiwać Windowsem 7 : < piszcie, proszę.

Ja chyba tyle na dzisiaj. Kurde, bezsensowne to troszkę. Dziękuję Wrednotce i Lucy za posty, hiszpański jest bardzo do włoskiego podobny, może wam w następnym poście włoski przybliżę? Zobaczymy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz