sobota, 6 sierpnia 2011

No to pora sie pozegnac

Tak troche nieladnie, bo bez polskich znakow.
W kazdym razie wraz z Ola pozostawiamy gofra pod waszymi skrzydlami. Uwazam, ze blog wyszedl nam naprawde swietnie. Teraz pora tylko to kontynuowac. Shizzy juz napisala, ze administratorami beda Sao i Kura. Liczymy, ze dobrze zajma sie naszym blogiem. Mam szczera nadzieje, ze dalej wszystkie bedziecie pisac takie ladne i ciekawe notki jak do tej pory. Nasze miejsca zajma pewnie nowe dziewczyny. Znajdzcie kogos ciekawego i przyjmijcie do skladu ; ). Jestem pewna, ze uda wam sie. Naprawde!
No, a teraz trzymajcie kciuki, bo musze administratorstwo przekazac, a nie wiem czy umiem ; D. Bede na pewno czytac wasz blog. Obiecuje.

3 komentarze:

  1. O.O dlaczego? Kuźde, napisałam do Shizzy co napisałam, ale to nie znaczyło wcale, że mam jakieś górnolotne wymagania. Mam nadzieję, że to nie przeze mnie :<
    Goferowego szczęścia i chomicze uściski.
    Chomiczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie przez Ciebie ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chomiczku, to w ogóle nie z twojej winy ;). Po prostu podjęłyśmy taką decyzję. Ale cały czas będę czynnie komentować wasze dzieła i oczywiście kontaktować się na forum.

    OdpowiedzUsuń