niedziela, 21 sierpnia 2011

Chomiczek powiadamia i w końcu się odzywa.

No więc notka będzie w sumie o niczym ;>
Shizzy, a raczej już Lauruś zrobiła mnie adminką i zastanawiam się, czy ktoś z Was o tym wie ;D Nie no, więc piszę tak dla zasady, żebyście wiedziały, i się nie zdziwiły. I piszę to wszystko w notce, bo nie bardzo mi się chce czekać aż każda z osobna przeczyta PW na fvj. Miała być ponoć jakaś konferencja na gg, ale Lucy nie odpisuje mi w ogóle odkąd wysłałam jej mój nr.
Tyle tylko powiem, że myślę, iż będzie chomiczo ^.^ Usunę tę notkę jak się dowiem, że wszystkie wiecie wszystko ;D Ja sama nie mam pojęcia kto jeszcze adminuje xd POMOCY. Przepraszam domniemanych czytelników za to coś ;p
Chomicze uściski.

4 komentarze:

  1. hahaha, uwielbiam takie wypowiedzi ;d nadają takiego fajnego tonu, rodzinną atmosferę na blogu. w tej chwili też chciałabym przesłać Tobie uściski. ale deszczowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam...
    Więc jak coś to ja jestem współadminką Chomiś ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tak. Ja wciąż wierzę, że razem ze Lauren dałyśmy przywileje dobrym osobą. A ty mnie w tym przekonaniu właśnie jeszcze bardziej utwierdziłaś ; ). Uwielbiam ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie się tutaj zamieszanie zrobiło ostatnio, że ło. Ale dacie radę.

    Laurien

    OdpowiedzUsuń