poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Może by Chomik ruszył tyłeczek i coś napisał?

No właśnie. Może by tak, może by tak.
Chomiczkowi jest przykro, że nie ma Shizzy i Alice Cullen, czuje się troszkę zawiedziony i troszkę zniechęcony do pisania. Chomiczek w internetowym życiu zwija się w kłębuszek i słucha soundtracków z filmów.
Właśnie trochę chłodnego powietrza wpadło przez okno, świat się ożywił.
Właśnie słucham Hedwig's Theme.
Właśnie myślę o tym, co mogłabym robić poza komputerem. Pada.
Właśnie....
DOSYĆ TEGO DO PYSZCZKA CHOMIKA!
____________________

Lubicie oglądać zabawki, którymi bawiliście się jako małe pyrpecie? Ja osobiście przejrzałam moje lalki Barbie, My Scene, jakieś księżniczki, Polly, drewniane mebelki, takie składane, niby porcelanowa zastawa dla lalek w gąski, ubranka dla lalek, figurki piesków. Lubicie przebierać w guzikach zbieranych w kartonie po butach od wielu lat, które Wasi rodzice chcą w większości wyrzucić? Znalazłam, oprócz fajnych guzików oczywiście, w tym pudełku jeszcze taki złotawy krążek, kilka peerelowskich monet i chyba 12 groszy tychczasowych pieniążków. Medalik, igły do starej maszyny do szycia, druty do robienia na drutach.. xd faaajne toto, ale cza większość wyrzucić. Zachomikowałam monety, krążek, medalik z Matką Boską, kilka guzików. ^.^ Po tacie odziedziczyłam nieumiejętność pozbywania się różnych przedmiotów. A, bym zapomniała - znalazłam mój 'Pamiętnik' z czasów trzeciej i chyba początków czwartej klasy. Uśmiałam się, że ja nie mogę. Ulubione zdanie: Od 6 roku rzycia oglądam serial Witch w telewizii.

xd

3 komentarze:

  1. Nie smuć się :> Pisuj, pisuj, bo ci to dobrze wychodzi!
    Też oglądałam With od "6 roku rzycia". I też lubię grzebać w zabawkach, tylko, że ja je mam na strychu w reklamówach. Te wszystkie Polly, domki, lalki i inne. Czasem tam chodzę, wyciągam wszystko i robię burdel.

    OdpowiedzUsuń
  2. ^ xD

    Właśnie Chomisiu, fajnie piszesz i tego się trzymajmy :>

    Ostatnio z kumpelami wygrzebałam lalki i zrobiłyśmy coś w stylu Mody Na Sukces, zajegibaśnie było xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje posty!Nie tak dawno sprzątałam strych. Ile to ja tam tych zabawek znalazłam, to lepiej nie mówić. Bardzo lubię w nich grzebać... wspomnienia <3!

    OdpowiedzUsuń