sobota, 13 sierpnia 2011

Jacqueline "Jackie" Wilson

Jacqueline "Jackie" Wilson - brytyjska pisarka, autorka powieści dla dziewcząt.
Nie będę więcej pisać, bo właściwie kogo to obchodzi. Zapewne póki co, żadną z was. ; )
Jackie pisze dość dziecinnie, ale uwielbiam czytać jej twórczość. Jest niesamowita. Jej książki nie są o byle czym. Porusza ważne tematy - takie jak homo seksualność, zła przyjaźń, przemoc w rodzinie, pisze tez o patologicznych rodzinach. Wszystko pisze to oczami dziecka. Przeczytałam tylko kilka jej książek i jestem zachwycona. Gorąco polecam.
Przedstawiam wam kilka tytułów jej książek:
Pocałunek (Czytałam. Znakomita. Chyba najlepsza z jej książek jakie czytałam. O homo seksualizmie. )
Lola Rose ( Również czytałam. Świetna, świetna, świetna. O patologicznych rodzicach. )
Złe dziewczyny ( Czytałam. Niedawno. Może nie jest jakaś zaskakująco piękna, ale też warto przeczytać. O zakazanej, złej przyjaźni. )
Dziecko ze śmietnika ( Nie czytałam. Ale chyba warto. Musze kiedyś po nią sięgnąć. )
Lekcje miłości ( Patologiczny ojciec. Zabrania córkom chodzić do szkoły, bo uważa, ze tam nic ich nie nauczą. Sam postanawia je wszystkiego nauczyć. Nie czytałam. Może, może po nią kiedyś sięgnę. )


Ogólnie to czytanie w ogóle jest świetne samo w sobie. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz