środa, 25 kwietnia 2012

Jak to Ola, lubi zmieniać zdanie.

Gdybym miała powiedzieć co dziś myślę o świecie
Z prawą ręką na sercu tak szczerze
Powiedziałabym, że jeszcze
Jeszcze nie jest najgorzej
Chociaż czasy do życia mamy podłe

Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
Że przed nami jeszcze wiele pięknych dni

Ref.:
Moje oczy są nadal zielone
W moim oknie wciąż kwitnie nadzieja
I pełne światła są moje dłonie
Jeszcze wierzę w drugiego człowieka

Gdybym miała powiedzieć co mnie dziś najmocniej boli
Powiedziałabym, że słowa nieczułości
A gdy ktoś mnie spyta czego,
Czego się najbardziej boję
Powiem, że samotnych nocy i wojen

Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
 Że przed nami jeszcze wiele pięknych dni.



 Ola, bardzo lubi zmieniać zdanie. Przecież, brak jej słów na wszystko co w okół. Na muzykę, na mężczyzn, na kobiety i na wszystko - brak jej słów. I kropka.
A mimo to Ola bardzo kocha ten świat pełen przeciwnośći. I chce się cieszyć wszytkim co w okół. I wie, że przed nami wiele pięknych chwil, dni, miesięcy, lat.
Jak sobie myślę, ile pesymistów by zamknęło, przez ten post z wściekłością kartę z "Jak zrobić gofra" - bo przecież świat jest taaki okrutny, ludzie podli i po co żyć w ogóle - to mam ochotę się im roześmiać w twarz. Na własne życzenie pozbawiają się szczęścia. A kto o zdrowych zmysłach to robi? -.-

No, to laski - głowa do góry, piersi do przodu i jazda z uśmiechem podbijać świat. ^^



Kropka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz