niedziela, 1 kwietnia 2012

Społeczności.

Jestem.
Chciałam przeprosić załogę za niechomicze zachowanie, postaram się być lepszym chomikiem od teraz. : )

Chciałabym zwrócić Wam dzisiaj uwagę, na wspaniałądoprawdyojejku modę, na linkowanie społeczności na FB w ramach komplementów czy komentarzy. Trzymajcie mnie. Cała moja strona główna jest zaśmiecona fufkami typu 'ktośtam lubi cośtam', a to polubione cośtam jest zdjęciem laski owiniętej flagą USA czy UK (no ale flagą polską albo japońską się nie owiną, przecież obciach byłby). Albo zdjęcie butów. Albo nóg. Albo słodziaśnego skejcika. Albo małego dziecka ubranego w skóry z makijażem w ramach 'chcę mieć 40 lat albo moi rodzice chcą, żebym tyle miał'.
Większym problemem od moich nerwów jest to, że dziewczyny wrzucają na te społeczności swoje fotki, na których wychodzą nienaturalnie, albo wszystkie tak samo. Ludzie są chamscy albo przemądrzale mili ('ładna <3'). W ogóle rzeczą zabawną jest, że dziewczynę komentują dziewczyny. XDD No i niestety, przykro mi czasem jak sobie myślę, że dla tych ludzi liczy się 'Vans lans' i liczba serduszek pod słodką fotką. Przykro, że człowieka ocenia się tam jak przedmiot. Przykro, że w ogóle coś takiego powstaje.

Co myślicie? Mogłabym na ten temat całkiem sporo napisać, ale rozgadałabym się o świętej wojnie między Converse a Vans, także na razie dam sobie spokój.

Chomicze uściski :3

2 komentarze:

  1. A co do FB...

    Ktoś mądry wkleił nie dawno pewnego kwejka...
    Usunęłabym tych wszystkich ludzi ze znajomych, ale ich poziom sprawiam, że poprawia się moje samopoczucie i podwyższa samoocena ; )

    OdpowiedzUsuń