czwartek, 5 kwietnia 2012

Pożegnanie

Niestety chciałam Wam moi kochani przekazać smutną wiadomość. Z bólem serca zawiadamiam, że nasza Lauren postanowiła wycofać się z prowadzenia wspólnego bloga. Dokonała dokładnej analizy w swym sumieniu i podjęła dojrzałą decyzję by odejść stąd ponieważ nie jest w stanie w dalszym ciągu opiekować się Gofrem. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Rozmawiałam szczerze z Lauren i naprawdę to przeżywa. Będziemy mieli zawsze w archiwum Twoje notki więc i tak o Tobie nie zapomnimy.

Lauren, byłaś wspaniała mam nadzieję, że o Nas nie zapomnisz i będziesz tu wpadać chociaż w odwiedziny <3

(W komentarzach można wyrażać swój smutek ; <)

3 komentarze:

  1. Jak to Lauren odchodzi? Dlaczego? Chyba się zaraz popłaczę. Przecież odchodzi główna założycielka, chyba najważniejsza osoba dla tego bloga. Jak już w przyszłości nasz blog będzie znany na cały świat Lauren bez wątpienia będzie miała swoją stronę na wikipedii, ale będzie anonimowa, więc cały świat będzie szukał tej popularnej Lauren-Shizzy-geniusza, która stworzyła najlepszy blog świata :). Nie pytajcie skąd mi się wzięło na takie przemyślenia, w święta tak mam. W każdym razie będzie nam na pewno brakować Lauren tutaj, na gofrze i mam nadzieję, że będzie czasem nas tutaj odwiedzać. Prooooszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Postawmy mi świeczkę! (*) : DDDD.
    Nawet nie wiecie jak mi przykro, z resztą znowu, żegnać się z Wami. Będę Was czytać, obiecuję, za chwilę biorę się za posta Alice, jest przecudowny, już widzę ; ).
    Nie zapominajcie o Enyo, to z nią założyłyśmy Gofra. Ale ona z Wami zostaje ; ).
    Będę Was czytać i trzymam za Was kciuki!

    Lau.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to tam takie bzdury, jak zawsze napisałam. Jak spojrzałam na resztę postów to aż mi się głupio zrobiło. Pode mną coś o anoreksji, potem kilka postów i wiersze omawiane w liceum. A ja tylko o kotach i butach ;p.
    Oj, szkoda, że nas opuszczasz. Naprawdę będzie jakoś smutniej bez ciebie. Cieszę się, bo o uszy obiło mi się o "nowej zdobyczy", ale mimo to jakoś zawsze zapadały mi w pamięć twoje posty. Wpadaj do nas, jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń