czwartek, 12 kwietnia 2012

Dziewczyny!





Dziewczyno!
Jeśli masz zgrabne nogi (a w to nie wątpię ^^) obejrzyj tego kwejka krok po kroku, weź koszulę i gdy nadejdą ciepłe dni olśniewaj i zawstydzaj innych swoim pięknem!
Ten pomysł jest osobiście sprawdzony przeze mnie i możecie mi zaufać, że nawet na takim czymś jak ja może to dobrze wyglądać. Zachęcam Was chociaż do spróbowania, stanięcia przed lustrem i dokonania obiektywnej oceny.

Głowa do góry, pierś do przodu, świat jest wasz! <3

//Kurka.

7 komentarzy:

  1. Taaak, i całą notkę napisała największa pesymistka na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, chciałoby się mieć zgrabne nogi ;<. Pomysł ciekawy, nie dla mnie, ale ciekawy. Kiedyś tak kogoś ubiorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie, chętnie bym ubrała. Gdyby tylko miałaby mi się na czym ta koszula trzymać. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, w sumie mam ten sam problem ; pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niahahahaha! Ładna ta sukienka ^.^

    Sama bym nie ubrała, ale kogoś to z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń