wtorek, 13 marca 2012

Szkolny klimat

Witam Was moi kochani!
Kurka znowu chora więc, znowu wraca na gofera.

Ten temat chciałam poświęcić szkole. Dlaczego? Bo nie znam osoby, która nie powiedziałaby mi, że jest zmęczona szkołą, nauką, ciągłymi sprawdzianami, wypracowaniami, rozprawkami, referatami, prezentacjami, kartkówkami (szczególnie tymi niezapowiedzianymi), zadaniami domowymi, konkursami, codziennym zwlekaniem się z łóżka, nauczycielami i tą bandą kilkuset ludzi w Twoim wieku, z którymi trzeba się użerać. Taak, niektórzy odliczają dni do wakacji, inni kierują się zasadą oby do weekendu, oby do ferii wiosennych, oby do egzaminów trzecioklasistów, oby do matur i tak dalej...
A ja Wam chciałam podać stronę internetową, która na pewno znacie. Ona dodaję mi entuzjazmu i chociaż trochę otuchy by walczyć i wytrzymać do wakacji. Już pewnie wiecie, o którą mi chodzi ; )
Macie rację, to strona "ile do wakacji?". Możecie sprawdzać codziennie ile pozostaje dni do końca lub ile procent roku szkolnego przeżyliśmy i ile jeszcze MUSIMY!
Lubię na nią paczeć więc i może Wam się spodoba.

http://town.gimpuj.info/wakacje.php



Ta notka nie jest nawet pisana mózgiem więc przepraszam.
Ale tak w podzięce, że jesteście wstawiam zdjęcie z wakacji ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz