niedziela, 18 marca 2012

Jak reaktywujemy, to reaktywujemy. Ostatnio przez jakiś czas chodziłam tutaj i wchodziłam, ale zupełnie nie miałam pomysłu na notkę. Coś jednak postaram się skleić, zobaczymy.
Dzisiaj o butach. Wiosna idzie, jeśli już nie przyszła. Trzeba wymienić kozaki, a ja oczywiście nie mam odpowiednich butów. Moja dzisiejsza przechadzka po centrum handlowym zaowocowała nowym pomysłem - kupię sobie Vansy ; ). Miałam kiedyś jedne, ale wyrosłam. Ostatnio te buty robią furorę, a ja zawsze je uwielbiałam. Chociaż jest to już stosunkowo stara firma, to dopiero teraz króluje w modzie. Zrozumiałe jest jednak, kiedy ktoś nie zna tej marki, ponieważ wciąż nie jest równie popularna co Converse lub Nike.
dla niedoinformowanych - Vans jest najpopularniejszą firmą butów skejtowych. A przynajmniej taką było, bo teraz już produkuje najróżniejsze obuwie dla każdego - nie tylko sportowe. Każdy bez wątpienia znajdzie coś dla siebie (no, prawie każdy). Może najłatwiej będzie je po prostu wam pokazać. To jest oficjalna strona. Z niej dowiedziałam się, że Vans nie tylko produkuje buty, ale z nich bez wątpienia jest najbardziej znany. Mnie marzą się takie, jak na obrazku poniżej.

A najlepiej bardzo podobne, tylko czerwone. Aktualnie poluję na nie w sklepie Vansów, który został otwarty kilka dni temu u mnie w mieście i jeszcze nie zdążyłam do końca się z nim zapoznać. Pewnie niedługo pochwalę się wam nowym zakupem, bo nie mam zamiaru z tym zwlekać.
Przepraszam, że tak bez ładu i składu ta dzisiejsza notka. Następne na pewno będą lepsze. Dodam jeszcze na koniec, że zaczęły się rekolekcję : )! Co oznacza brak lekcji przez najbliższe trzy dni. Przy okazji: może był ktoś z was na laser games? Jak to wygląda? Czy opłaca się robić tam urodziny?
Sezon na gofry blisko, więc niech moc będzie z wami!

2 komentarze:

  1. Dzięki za notkę ;dd

    A buty cudne *__________*

    //Kurka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi vansami jak w notce, ale bardzo spodobały mi się te sztuki:
    http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/QuickShopView?storeId=10001&categoryId=117606&catalogId=10101&productId=824335&langId=-1
    No ale 55 dolców to gruba przesada, nie dam tyle za jakieś kapciowate bamboszki. ;d

    OdpowiedzUsuń