środa, 21 grudnia 2011

w

To ja, Ola : ). Na samym początku chcę Wam wszystkich życzyć wesołych świąt i wszystkiego dobrego w nowym roku. A teraz chcę przeprosić za to, że milczałam jakieś... trzy miesiące? Ale Wy też nic nie piszecie, gofry. Nie ma tak dziewczyny, albo piszemy, albo nie. Jak nie, to powiedzcie, skończymy sprawę.
Z racji, że idą święta, przypomnijmy sobie kilka piosenek o świętach/śniegu i wszystkim co z tym związane.

1. Last Christmas
Ojej, uwielbiam tą piosenkę. Ma w sobie taki fajny spokój, świąteczny nastrój.
Te dzwonki na początku wywołują u mnie dreszcze. Cała piosenka też jest w porządku : )
Idealna na naszą polską, 'zimową' pogodę. Właśnie, niech pada śnieg! 

Tak jak już zaczęłam o piosenkach, to chciałam powiedzieć, jeśli ktoś jeszcze nie wie, że Guns N' Roses mają koncert w Rybniku : ). Przynajmniej tak wynika ze wstępnych ustaleń. Aa no i Red Hot Chili Peppers w Warszawie. 
Jeszcze raz wesołych świąt!

2 komentarze:

  1. O, ja sobie wypraszam. Nie pisałam dużo, ale zawsze coś! Piosenki oczywiście bardzo dobrze wybranie.
    A co do koncertu: nie chciałabym iść na Guns N'Roses. Ten nowy skład zupełnie mi nie odpowiada. Dlatego nawet jakby mi wciskali te bilety to bym nie poszła (no, może na chwilkę, żeby zobaczyć Axla i wyobrazić go sobie dwadzieścia lat temu). A na RHCP to chciałabym, żeby mi wciskali. Albo chociaż obniżyli ceny, cokolwiek. No cóż, na razie sobie odpuszczę, może jeszcze uda się zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D
    Gofer odżyje :D
    łiłiłiiiiiii *chomiczyzaciesz*

    OdpowiedzUsuń